Cansu76 Liyaninannesiiii kızımda yaşadım aynı olayı bezinin içine penye parça koy birde bezin içinin lastiğini çıkar geçecek sonunda bunu yaptım iyileşti birdaha olmadı çok şükür 🤲 deneyin inşallah iyi olur
Liyaninannesiiii Cansu76 o lastikleri sürekli çıkarıyorum canım onu da yapmasam daha kötü olur. Penyeyi deneyeyim
Deletedmom_22 Liyaninannesiiii bubchen pişik pudrası oluyordu çok güzel o da. Onu da deneyin 💕 oğlum bebekken hep onu kullandım . Büyüyünce sudocreme geçtim
Mertburak Liyaninannesiiii canım merhaba penaten krem kullanmanı tavsiye ederim kesinlikle bunların hiç birini kullanmana gerek kalmayacak
Tuba-27 Liyaninannesiiii bebeği temizledikten sonra bacak arasını kurulayın travazol ve trosdy karıştırıp sürün bişey kalmaz allahın izniyle biz ek gıdaya geçtik bazı besinler yüzüne pişik oldu ve cildi aşırı hassas kanıyordu silmeme izin vermezdi onu kullandım geçti belki senin bebeğine de yarar
Liyaninannesiiii Deletedmom_7 canım gittik deri testinde çıkmadı, kan testine 14 gün sonra çıkacak. Ben anlamadım gitti niye olduğunu 😔 acaba bu demir ilacı yapar mi(ocean)
Deletedmom_7 Liyaninannesiiii inşallah alerjik bişi yoktur dua ediyorum🤲🏻 14 gün bekleyelim birlikte bakalım hayırlısınla yeni anneyim bebeğim 6 aylık ilaç konusunda tam emin değilim yanlış yönlendirmek istemem
Nislina Liyaninannesiiii canım mesela eğer ıslak mendil kullanıyorsan bırak ve alt açma pamuğunu su da ıslat ona temizle kurut canım ıslak kalınca çok pişik oluyor
Leyla07 @Liyaninannesiiii ayy Allahım neler çektim ben o piştikten resmen kanıyordu kanadıkca canım yanıyordu 😔şimdi bişey kalmadı çok şükür sleepy in zeytinyağlı ıslak mendilyle sudocrem geçirdi 😔😔
Duyulurum canparee fotoğraftaki travazol da mantar kremi. Bazen mantar oluyor bazen pişik. Genelde pişik geçmeyince mantar olduğuna kanaat getiriliyor.
serebro Liyaninannesiiii ekstra bir huzursuzluğu var mı? Alerji, diş, idrar yolu enfeksiyonu falan da olabilir. Sık sık poposunu yıka ve iyice kurulayıp havalandir hemen bez bağlama alt açma örtüsünün üstüne yatır 5 10dk hava alsın cildi
Liyaninannesiiii serebro işte normalde hep hafif kizarik olurdu 2 gündür baya kızarması bugün yine Bi tık iyi anlamadım kendi kendine şiddetlendi azalıyor. Bende belki dis olabilir diye düşündüm. Alerjide bugün deri de cikmadi kanı bekliyorz
123456789suna Liyaninannesiiii mrh bizde pişik sıkıntısı yaşadık doktorumuz bize Trosyd deri kremi verdi 3gune kalmaz geçti bez yapabilir alerjik de olabilir doktora mutlaka gidin ilerlemeden mantar olursa sıkıntı olur