Ayseacibuca ben bebeğimle yatış kararı alındığı için test verememiştim ama belirtilerim vardı 4 gün yattık. hastaneden çıktıkdan 2 gün sonra kontrole çağırmışlardı bebeğimi bende o gün covit testi verdim ve pozitifim 6. Gün oluyordu verdiğim gün. Ve bizde bu olayı yeni yaşadık ve hala hastayız. Bugün 9. Günümüz olacak. Evden devam ediyoruz tedaviye. Enfluvir kullanıyorum doktora danışıp kullanmak zorunda kaldım. Ağır geçirdim ilk günler dayanamadım en sonunda ilacı kullanmama onay verdi de biraz kendime gelebildim.