Dsbayramm Emziren anneyim ben covid oldum ancak bebegimi emziriyorum maskeyle. Bebekte varmi yok mu bilmiyorum ates 37 lerde geciren varmi nasil oluyor endiseliyim
Ebru2022 Dsbayramm 2 hafta önce 1 aylık bebeğimle ben geçirdim covid canım çok şükür bebeğime geçmedi . Bebegimi emzirirken 3 maske takıyordum emzirmeden önce ellerimi 3 defa yıkıyordum yattığı odayı ve evi günlük havalandırıp dezenfektanla temizliyordum böyle böyle çok şükür geçirdik
cankuzularim Dsbayramm simdi ben bu maske işini çözemedim bu covid temasla bile geçiyor o çocuk sizin göğsünuzle temas halinde nasil geçmiyor ben bu işi çözemedim
Derya52 Aynen o seklide devam et bebegini emzirmeye maske ve el hijyenine dikkat et bişey olmaz Allah in izniyle
Dsbayramm Ebru2022 sürekli el yıkıyorum bende bebege herhangi bi test vs yaptirmis miydiniz geçmediğini nasil anladiniz
Dsbayramm Teşekkür ederim cok bebek 36 araliklarindaydi ama bu aksamdan beri 37.4 37.7 flan simdide 36.8
Ebru2022 Dsbayramm canım bebeğe test yapmıyorlar zaten doktorumuz ateşini kontrol et demişti sürekli saat bası kontrol ediyordum doktorumuz 38 ve üstü olursa hastaneye getirin demişti çok şükür hiçbir şekilde ateş olmadı . Bebeğe geçtiğinde ateş bogaz da tıkanıklık öksürük burun akıntısı gibi belirtiler olurmus zaten
Dsbayramm Ebru2022 Anladim suan 37 lerde bi sıkıntı olmaz inşallah. Üzerini de ince örttüm. Insan korkuyir iste 😏
Ayseacibuca 20 günlük bebeğim covid oldu bir haftadır küvezde , ateşi 38 ve üstü çıkıyordu aşırı halsizliği ve burun tıkanıklığı vardı , bol bol emzirin çok dikkat edin inşallah bebeğinize geçmez 🙏🏻
enginesma Popo dan ölç bebeklerde ateş çok yukarıdan belli olmuyor maalesef bende 37lerde sandım yukarıdan ölçtüklerim de ama popodan 38.5 u görünce acile gittik 3 ay altında ateş istemediğimiz bir şey dedi bi bakarsın kayıp gider bebek dedi ateşten. test yapıldı covid çıktı. Çıkmasaydı menenjit testi olacaktı belinden sıvı alacaklardı. 4 gün hastane de yattık beslenmesi kesildi benim bebeğimin hali yoktu emmeye. ateş bir kez daha hastanede oldu başka yaşamadık ama çok halsizdi burun tıkanıktı emmiyordu evde de bu şekilde belirtiler vardı bizde. Ben de covit oldum ama belirtilerim bebeğinden 1 gün sonra oldu.
Ayseacibuca enginesma aynı biz bende bebeğimden sonra hasta oldum test negatif çıktı ama bütün semptomlar vardı
enginesma Ayseacibuca ben bebeğimle yatış kararı alındığı için test verememiştim ama belirtilerim vardı 4 gün yattık. hastaneden çıktıkdan 2 gün sonra kontrole çağırmışlardı bebeğimi bende o gün covit testi verdim ve pozitifim 6. Gün oluyordu verdiğim gün. Ve bizde bu olayı yeni yaşadık ve hala hastayız. Bugün 9. Günümüz olacak. Evden devam ediyoruz tedaviye. Enfluvir kullanıyorum doktora danışıp kullanmak zorunda kaldım. Ağır geçirdim ilk günler dayanamadım en sonunda ilacı kullanmama onay verdi de biraz kendime gelebildim.