Mommqueen Acemi_annee bende avent ultra soft verdim bu arada air soft iksinide karşık kullanıyoruz biz
Mommqueen Acemi_annee aynen canım hastanede ver tutar hemen emzik öyle büyük rahatlıkki uyku gecişlernde çok yardımcı oluyor
Banu- Acemi_annee Ben doktor tavsiyesiyle meme reddi olmaması açısından Bir ay sonunda verdim. Tabi daha erken verenlerde var hatta doğar doğmaz veren de var
Gktrkgkc2021 Emmeyen yine emmiyor oğluma avent aldim kac tane emzik aldim emmedi. Kızımda 5.5 aylik avent aldim emmedi bibs aldim sadece uykuya dalacagi sırada emiyor. Ama abimiz kardeşi doğunca çok güzel emzik emmeye basladi 🤣
AyseMelek2005 Acemi_annee bütün markalardaki emzikleri alarak bakkal memesi derler ondan bile aldım en sonunda philips aventı tuttu oda zorla şimdi 9 aylık sadece uykudan uykuya veriyorum
Gulayyilmaz Kızım 1 aylık son 2 gündür alıştı emziğe bibs kullanıyoruz şu an uykuya geçişlerde vererek alıştırdım belki işinize yarar
birkupalatte Acemi_annee 3 günlüktü ağlıyordu verdim direkt tuttu. Avent Ultra Air 6-18 aylığı aldım geçen. Tutacak mı diye verdim onu da tuttu. Benimki her emziği her biberonu tutuyor. Vizyonsuz bebe