Acemi_annee kızım 1 aylık 36 haftalıkken doğdu vermedim cok minnacık diye 15-20.günden sonra hiçbirini tutmadı. Aldıklarım; philips avent ultra air, oioi, nuk, wee baby, bibs. Bibsi çok nadir alıyor oda ucu kauçuk olduğu için. Kesinlikle tercih kauçuk olmalı onları daha kolay alıyorlar silikon tutmuyorlar. Bibs ve frigg bu konuda çok iyi. Bende pes etmiyorum ama ne zaman ağzına birinden birini versem öğürüyor hemde öyle böyle değil yazık kıyamıyorum cok kötü öğürüyo kuscak gibi nasıl yapcam bilmiyorum 🥲