Ozgepiraye persentile göre standartlarda kilosu tombul bebek olmaması bizde sanki zayıfmış gibi düşünülüyor ama bebeğinizin kilosu gayet ideal hiç takmayın kafanıza elbet büyüyorlar ek gıda işi gerçekten daha zor bir süreç mamaya göre çok daha zor kabulleniyor çoğu bebek ama çok güzel yiyenlerde var öyle olur inşallah sadece mama alıyorsa bebeğiniz altıncı ayın dolmasını beklemeden beşinci ayda tadım sürecine başlayabilirsiniz çünkü ek gıdaya geçişte üç gün kuralı var o da epey bir zaman alıyor altı aylık olduğunda tam olarak beslenmeye başlar inşallah doktorlarda sadece mama alıyorsa bebeğiniz ek gıdaya erken başlamayı öneriyorlar çünkü aslında verdiğimiz mamada ek gıda sınıflandırmasında normalde