Ozgepiraye ek gıda daha zor :) yanlış hatırlamıyorsam 200 ml şişe. 1-2 tane al dene zaten aynı tad biri hazır biri toz. Ek gıdaya da erken geçme sana bir arkadaş tavsiyesi. Benim oğlumda mama ile büyüdü. Herkes zaten mama içiyor erken başla dedi doktorda dahil asla dinlemedim ve kendisi ne zaman hazır olursa o zaman geçtim. Diş hastalık harici çok şükür yeme problemimizde olmadı. Sana bir arkadaş tavsiyesi bebeğini bekle :)