gamzela5 o kadar gereksiz ki ama tabi bende de var 🙈 bir kere koyulan yiyecekler leke yapıyor..o leke çıkmıyor anca çamaşır suyuyla ki silikon ürün zaten çamaşır suyu asla uygun değil..üstelik kızım 1 yaş sonrası çok kolay söküp çıkarmaya başladı mama sandalyesinden..boşverin başka bir ihtiyacını görün bebeğinizin 🙃😉🤭