Hevesiniz varsa birşey diyemem ama çocuklar gerçekten çok rahat söküp atıyor bir esprisi yok yani. Ama bölmeli tabak çocuklarda kullanışlı oluyor. Bu arada bende var 1 senedir aktif kullanıyoruz ama dediğim gibi vakumu falan wow bi performansı yok. Derseniz şekil şükür için alıcam çok şık duruyor 😂