mavisgozlum gittik canım hemen gittik postu açtıktan sonra bekleyemedim. Çok geçmiş olsun sizlere de . Allah evlatlarımızın acısını ağrısını göstermesin. İnsanın eli ayağı dolaşıyor. Toparlandı biraz şükür,🙏 buraya bugün hiç giremedim zaten meyve falan desteklemeye çalışıyorum. Uyuttum anca bakıyorum