Furug canım valla benim biri 5 yaşında diğeri 2 yaşında kızım var. 5 yaşındaki kızım bu yıl anaokuluna başladı ve inanır mısın okula başladığımdan beri her ay bir hastalık geçirdik.Oksuruk oluyordu hırıltılı,aile hekimine gidiyorduk birşey yok geçer diyorlardı öksürük artıyordu.
En son artık çocuk alerji doktoruna götürdük.Dedi ki hırıltılı öksürüyorsa böyle kussa da rahatlasa diyeceğin gibi öksürüyorsa onlar verselerdi vermeseler de sen iste mutlaka buhar kullan dedi. Çünkü benim çocuklarım hasta olunca direkt bronşite çeviriyor. İkisi de alerjik malesef. Benim de egzamam olduğu için genetikmis.