Ensarmomy Aklimdasin uyur gezermidir nedir yataktan kalkıyo ayağa aşağı inmeye çalışıyo ama kafa üzeri 😂 baya uyuyo yani gözler kapalı 🤷♀️
Aklimdasin Ensarmomy aman dikkat edin benim abim de kapı diye camdan asagı inmeye calısır gece dış kapıdan cıkmaya çalışırmış ufakken annem evin anahtarları saklardı uyurken yaparmış sonra gecmıs kendılıgınden
Melekvtn Aklimdasin benimki de 6 aylik oldu şu oval ahsap besiklerden kullaniyoruz ama bi aya falan sigmaz gibi duruyor. Odasindaki yatağa mi geçirsem diyorum ama bir yanim da hic yanimdan ayirmak istemiyor 🙄😂
Meleknurunannesi Hayırlı olsun güvenli bağlanma sorunu yaşamaması için 2 yaşından önce ayırmamak gerekiyor ilk 6ay anne ile yan yana yatması lazım 6ay 2 yaş arası aynı odada ayrı yataklarda yatması lazım. Uzmanlar öyle diyor
Milamoms Meleknurunannesi evet bende böyle okumuştum kızım 23 aylık odasını yapmaya başladım yavaştan 2 yaşından sonra ayircam
Yusufunannesiiii Aklimdasin bende 1 yaşında ayırmıştım çabuk alıştı hatta herkes kınadı küçük daha ama ben en doğru kararı vermıstım iyi ki dinlemedim kimseyi eşim de bişey dememişti ama geceleri uyandıgında yanıma geliyor ona çözüm bulamadım🙂
Aklimdasin Yusufunannesiiii büyük oglumda 5 yasına kadar sürdü o durum. Gece uyandımı gelirdi :) 11 yasında bazen halen gelir sıgmayız dıyorum yerde yatarım dıyor🤣
Meleknurunannesi Yusufunannesiiii işte bu durumu güvenli bağlanma tamamlanmadığı için geldiğini söylüyorlar yine aynı şekilde okula gittiğinde arkanızdan ağlaması da bu yüzdenmiş de yok güvenli bağlanınca çocuğa söylüyormuşsun gelicem annecim şu kadar saat sonra ders bitince seni alıcam diye o da söz dinliyormuş falan filan güvenli bağlanma seminerine katılmıştım psikologlar öyle diyodu