Berus Aklimdasin ben mecburi sebeple 6 aya girdiği gün ayiridm kendi odasında uyuyor telsizi açık kapısi açık birsey olsa duyuyoruz. Erken alışması iyi oldu bizim için
Aklimdasin Berus telsiz yok almadim ama uykum cok hafiftir hemen duyarım diye böyle bı karar aldım bende bakalım inş alısır
Sinemisssss Dilos01 aslında ben hazır değilim kızımın da diş dönemi harıcı gece uyanması da yoktur ama
Aklimdasin KubrAden evet uyanıyor emiyor. Belli saatlerde kalkıyor birazda ona güvenerek acıkcası ayırdım odayı
Deletedmom27337 Aklimdasin geceleri nasıl uykusu?. Bnmde bu aralar ayırma niyetim var ama kızım devamlı emmek istediği için sürekli mızırdanıyor şuan 11,5 aylık
Aklimdasin Deletedmom27337 2 kez uyanıyor belli saatlerde emiyor ben kalkmasamda zaten kendi geliyordu herhalde yine öyle olur🤪😂
Ensarmomy Aklimdasin 18,5 aylık oğlunu hala ayıramamış ben 😂 çok deli yatıyor gece kesintisiz uyuyor ama güvenemiyorum uyku sersemi naptığını bilmiyor 🤷♀️
Ensarmomy Aklimdasin uyur gezermidir nedir yataktan kalkıyo ayağa aşağı inmeye çalışıyo ama kafa üzeri 😂 baya uyuyo yani gözler kapalı 🤷♀️
Deletedmom27337 Aklimdasin bemde şimdilik park beşiğin fermuarını açtım ordan girp çıkmayı öğretiyorum ama daha uykudan uyandığında akıl etmiyor ordan çıkıp gelmeyi 🙈 bekliyorum gelmeyip ağlayınca mecbur diyip alıyorum hemen 😂
EKRDNZ Oohhh mis bende 4 aylıkken ayırmıştım. 2 aydır herkes kendi odasında yatıyor. Telsizden kıpırdama sesini duyduğum an gidip emziriyorum. Hiç sıkıntısız geçiyor günler 🤩🤗