Ugggg Deletedmom143 ozelemi gittin ozamn benimkindende ister arada böyle yapiyo formül mamadan oluyor diye goturmedim
Deletedmom143 Ugggg özel hastaneye güvenmiyorum açıkçası devlet hastanesine gittik biz , sizin de varsa ihmal etmeyin lütfen 😔🙏🏻
Mirayserap Deletedmom143 hayır bizden tahlil istemedi şuanda bir sıkıntı yok sadecsolemistim resim göstermedim
Deletedmom143 Oksn kötü bir şey mi bu 😔 karaciğerle alakalı hiçbir bilgim yok internette de çok kötü şeyler yazıyor okumak istemiyorum 😔
Deletedmom143 Oksn birde çok soru sordum kusura bakmayın ama gözlerine filan baktı ışıkla sarı değil sizde göz sarılığı var mıydı
Deletedmom143 Oksn başka belirti varsa söyleyebilir misiniz acaba sizin için de çok üzüldüm dualarımdasınız bundan sonra 😔🙏🏻
Farahzeynep Ben de aptamil kullanıyorum hiç öyle bir şey olmadı, mama ile ilgili değildir. Geçmiş olsun, inş ciddi bir şey yoktur 🙏
Ugggg Oksn benimde kızım var çok geçmiş olsun şimdilik sadece kaka rengi tutuyo diğer belirtiler yok ama kaka rengi önemli renge göre rahatsızlıkların belirtisini veriyor teşekkür ederim bilgiler için bende bi götüreyim de kafamdaki sorular silinsin .
asiyeomuribrahim Deletedmom143 Oglumda ilk zamanlarda karaciğer enzimleri yüksekti gastroentoloji doktoru bebeginin kakasi beyaz olursa ya çocuk gastroentolojisine götür yada direk acile getir demişti çünkü önemli bi durummus.inşallah bi sorun çıkmaz
asiyeomuribrahim Deletedmom143 bizimki boyle değildi ama doktorumuz her ihtimale karşı uyarmıştı beni.beyaz renk olursa bekletmeden hemen getir demişti ve karın ve kasık arasında şişlik olursada getir demişti şuan hersey normal ama yine de kontrole goturcem havalar bi duzene girse
asiyeomuribrahim Oksn geçmiş olsun.biz 3-4 defa gittik normale döndü herşey 3 aydan 3 aya getir demisti doktorumuz inşallah sizinkide kısa zamanda duzelir
duriskonunannesi Oksn vajınadakı akıntıyı idrar yolu enfeksiyonuda yapıyor. Benımkınde oldu oyle morarana kadar aglıyordu. Idrar testı yapıldı bakteri üremesi cıktı. 3tane bacaktan antıbıyotul igne bide surup kullandık . Geçti cok şükür . Aglaması da huysuzlguda kalmadı