lalbg Tugceklcccc siyah daha pahalıdır benim bildiğim. Yalnız eğer cam kapak tercih ederseniz o daha pahalıdır.
AlyaMeyra Tugceklcccc canım ben alırken çamaşır makinesinde gri olan beyaz olana göre 200tl daha fazlaydı ama cam ankastre setlerde fiyatları iki renginde aynıydı (Bosch). internet sitesinde fiyatları yazıyor ordan bakıp netleştirebilirsin
Saitkereminannesi Tugceklcccc Ankastre seti bende bakıyorum beyaz daha pahalı diye biliyorum ama beyaz alacam siyahın temizliği zor annemin ki siyah havada uçuşan tozlar hemen üzerinde 🥺
dandiniko Tugceklcccc biz geçen klima alıyorduk. Grisi 8 bin beyazı 10 bindi 🙄 önceden de hep renkliler pahalıydı 🤣