Huma_kus34
Doğum yapalı ne kadar oldu bilmiyorum ama bendede olmuştu hatta kanda geliyordu hergün sıvı alımına dikkat ettim kayısı suyu vs. affedersiniz daha rahat dışkılama yaptığı için tüketmeye özen gösterdim. Ilık suda oturdum bi kaç zaman.. 40 çıkana kadar zorladı biraz ama ondan sonra geçti. Tabi yine ağrı oluyordu ama eskisi kadar değil.. 3-4 ay sonra tamamen ağrı sızıda geçti şükür.