Ysmn3111111 kız her çocuk aynı değil, bak benim büyük oğlum 7 aylıkken oturdu çabucak yürüdü ama çok zayıftı, kızım ise kiloluydu ve çok geç oturup geç yürüdü, çocuktan çocuğa farkediyor, bide bazı çocuklar tembel oluyor bazıları hareketli buda etki ediyor ama eninde sonunda oturur ve yürür