Feyzanne ilk tıkanıklığı oğlum 45 günlükken yaşadık, arabada emerken ucunu almıştı sadece, o da meme ucu çatlağı yapmıştı. Meme ucu çatlağı hem zor, hem de o çatlaktan mikrop kapıyor meme, hooop yine mastit oluyor. Meme ucunu değil de kahverengi yerin büyük kısmını alması lazım ağzına bu bir, ikincisi de emzirirken acı çekmemeniz lazım. Acıyorsa yanlış tutuyordur. Benim o zaman tüm meme tıkanmış, süt damla damla geliyordu. Bir danışman hanım çağırdık, evde elleriyle bastırarak açtı kanalları 🥲 o basarken oğlum da emdi. Hanımefendi bir saat geç gelse ben acillik olmuştum. Ağrıdan mide bulantısı, kolumu kaldıramama, halsizlik vs olmuştu bende. Lokal ateş de vardı. O gün kesin ateşim iyi çıkardı. Meme boşalınca elhamdülillah geçti. Ben memnun kaldım danışmandan ama sizin o kadar ihtiyacınız yoksa memnun kalmayabilirsiniz de 😅
Link paylaşamadım “Temas Derneği Emzirme Anne Desteği” yazın Google’a, sanırım üyelik istiyor. Ordan ücretsiz destek de alabilirsiniz. İstediğim gibi bir görsel bulunca emzirme pozisyonu ile alakalı görsel atacağım buraya ☺️