Feyzanne şöyle yapalım. Meme ucunda ağrı yoksa, meme ucu çatlağı değildir, bunu eledik ☺️ büyük şişlik indiyse demek ki tıkanıklığı açmışsınız, bunu da eledik. Şimdi genel bir ağrınız yok, meme genelinde ateş yok, genel bir kızarıklık yok. O zaman mastit değildir. Ama sütünüz yapısı gereği kanalları tıkıyor olabilir. Siz Doğum yapalı çok olmadı sanırım, memeler bir zaman sonra terbiye olacak inşallah, o zamana kadar bu tıkanıklık vs olabilir. Ben size emzirme pozisyonlarını bulup atayım, gün içinde 1 ya da 2 kez bu pozisyonda emzirmeyi deneyin. Bir de benim emzirme danışmanım süt dansı diyordu 😅 memeleri çalkalama gibi düşünün, süt kaldıkça katılaşmasın diye memeleri hareket ettiriyoruz. Gün içinde aklınıza geldikçe bunu da yapın.