Deletedmom484545 Deletedmom484545 profilo dediğim için özür dilerim. Biraz önce çamasır makinesi error 58 işareti verdi. Koşarak bu yazdığımı düzeltmeye geldim Beko diyim ben
beyazkelebegim Deletedmom484545 ahahaha 😁 Biz profili aldık 😊 biraz hızlı çıktık. Umarım sizde halletmişsinizdir
Sadekahvem beyazkelebegim hayır aldığım zaman servis böyle birşey söylememişti. Mikrofiber bezle temizliyrm ben
Eslemsi beyazkelebegim profilo kullaniyorum 4 yildir buzlugu altta icine 2 adam sigar doldur doldur dolmuyor 1 ayda bozulmuyor icindekiler tum byaz esyam profilo cok memnunum
beyazkelebegim Eslemsi ayyy çok sevindim ozman doğru tercih yaptım 😍🤗 sizin buzluk altta mı yoksa üstte olan mı
beyazkelebegim Yusaydef bende hep üst olarak severdim ama eşim buzluğu altta olanı çoo daha beğendi onu kıramadım bende beğendim
beyazkelebegim Deletedmom484545 benim hep en korktuğum şey 😁 sürekli kullanılan bi cihaz. İnşallah masrafı çok olmaz
Yusaydef beyazkelebegim genelde Küçük oluyor altta olanlar ama büyükse çok hoş duruyor gerçekten görüntü olarak bnde öyle almak istiyorum ordakiler aklıma girdi ilerde çocuk olduğunda bunu açması kolay oluyor diye bide buzluk kısmı küçüktü
beyazkelebegim Yusaydef bizim aldığımız büyüktü baya genişliği özellikle. Şuanki kullandığım buzdolabı okadar küçük ve kullanışsızdıki bu her türlü işimi fazlasıyla görür 😊
beyazkelebegim Yusaydef benim çamaşır Makineside yürüyordu 😁😁😁😁 altına bişeyler koydum durdu 😂 hayır yani korkuyordum tezgah kıracak veya başka bişey olucak