beyazkelebegim Arkadaşlar buzdolabı alacağız fakat bu iki marka hakkında sizlerden fikir rica ediyorum. Profilo ve Beko markası olup, buzdolabı kullanan anneler memnun musunuz ? Tavsiye eder misiniz ?
thecamellia beyazkelebegim beko kullanıyorum memnunum ama bu aralar bi sıkıntısı var herhlade ses çıkarıyor sürekli çalışıyor göstericem bi servise
Emnemirr thecamellia benim Beko’da birkaç gündür acayip sesler çıkarıyor çıtır çıtır ses geliyor sürekli çalışıyor ne oldu bir anda anlamadım 4 yıldır çok memnundum
Paradiseeeee Emnemirr galiba tim Beko’lar böyle çıt çıt ses geliyor benimkide öyle 3 yoldur falan kullanıyorum
Rabia42_42 beyazkelebegim biz de bu sene eşya aldık ve profilo tercih ettim memnunun. Buzluk kısmı altta xxl olan
Sadekahvem beyazkelebegim 6 yıldır Profilo kullnyrm sıkıntı Nadi şimdiye kadar 👍🏼 belki biliyorsunuzdur alırken A+++ olmasına dikkat edin enerji tasarrufu için
Vortex beyazkelebegim 4 senedir beko alttan buzluklu kullanıyorum memnunum bir problem yasamadık hic. Ama alacaksan beyaz renk al benim ki inox her gün bebenin parmak izlerini siliyom😍
ryahsi beyazkelebegim Beyaz eşyalarımın hepsi profilo. 3 yıldır kullanıyorum çok memnunum. Serviside oldukça başarılı👍🏼
Deletedmom484545 Deletedmom484545 profilo dediğim için özür dilerim. Biraz önce çamasır makinesi error 58 işareti verdi. Koşarak bu yazdığımı düzeltmeye geldim Beko diyim ben