biranne1 [silindi] sözleşmeliler ES olmuyor SSK oluyor o yüzden almışlardır. Ben kadrolu 657 e tabiyim alamıyoruz sadece Doğum parası alabiliyoruz ☺️
nihan_arslan emekli sandığına bağlı olduğumuz için süt parası hakkımız yokmuş arkadaşlar ben aradım bizzat böyle söylediler. doğum yardımı da 300 lira aldım 19 mart doğumlu oğlum.