Devlet memuru olduğumuz için Sgk nın verdiği süt parasından yararlanma hakkımız yok malesef. Sadece Aile,çalışma ve sosyal hizmetler bakanlığının doğum yardımından faydalanabiliyoruz. Başvurusunu da çalıştığımız kurumdan dilekçe yazarak yapmak gerekiyormuş. Yeni doğum yaptım araştırdım. Başvurcam müsait olunca