AslanannesiAyse 1balkizannesi çocuktan önce hergüne bir dizim vardı ama şimdi daha akşam saat 9 olmadan yatıyoruz yorgunluktan 🙄 iyide oldu zaten kendime söz vermiştim çocuğum olunca bu dizileri bırakıcam diye.
Ilknur-4 1balkizannesi yasak elma Baba Sadakatsiz Mahkum tabi tam gününde izleyemiyorum genelde netten izliyorum fırsat buldukca ayrıca film izlemeyi daha cok seviyorum haftada 1 fln film izliyorum 😊
MatmazelDeniz 1balkizannesi kardeşlerim Kuruluş osman Birde bu arada takip etmeye çalıştığım Kaderimin oyunu Baba Üç kizkardes
Deletedmom00881 Kalpatisi_ koymadı zaten canım benim sen ne yapıyorsun prenses nasıl, bizim sıpa diş çıkardı 😃
duygusalbiranneee Birdunyabircennetannesi ben de eski dizileri izliyorum ☺️ Ezo gelin dizisine başladım Nurgül yeşilçayın
Isteboylebisey Balkizlarim benim evde TV yok ben YouTubecuyum ordan izliyorum çarşamba günü izlerim insaAllah ☺️☺️
TalentedMom 1balkizannesi evet ya ama tap çok güzeldi tabi dizi uzatmak için yapıyorlsr ama yine de güzel dizi hoşuma gitti
senamiray 1balkizannesi Show da yeni başladı baba dizisi ilgimi cekti camdaki kız gönül dağı izliyorum
Destinaaa O kadar mutluyum ki tv deki dizilerin bağımlısı olmadığıma ara ara camdaki Koza bakıyorum onun dışında hep netflix film 🎥
ebz09 1balkizannesi gönül dağını bende tvde gördükçe takip ederim çok tatlı bir dizi Yasak elmayı izliyorum Yargıyı izlerdim dogum yaptım 3 aydır izleyemiyorum Camdaki kiz ve aşk mantık intikam da oyle sıktı artik