Deniz344 Ayssss1 selam birsey sorucam mikrofer kullaniyorum demistiniz kac damla kullaniyorsunuz acaba benim bebegim 4 aylim bende ondan aldim da kac damla vermem gerektigini bilemedim
Ayssss1 Deniz344 4 aylıkken içinde ki damlalık varya 2 defa o damlalıkta veriyordum damlalıgın üzerinde0.5 ml yazıyor ya 2 tane 0.5 vereceksiniz
Ayssss1 Deniz344 doktorum o şekilde önerdi o şekilde kullanıyoruz 8 aylığız şuan o ölçekle 3 ölçek alıyor
Alpfat Deniz344 Dr tavsiyesiyle sidefer aldik çok memnunum kilo başı bi damla veriyorum fiyatı 100 120 arasında birseyd8 hatırlamıyorum rengi beyaz bebeğimede sevdi severek de içiyor