Bebegimmile bende inanmıyordum sanlıurfadan getirttik. Sol el bileğine takıyorum 1.5 aydır Salya kesildi 24.saat sonra hemen 😱
Diş içinde sürekli kafası kıpkırmızı oluyordu agız içi kafası ateş gibiydi onuda kesti. 4.aydan beri takıyorum 5.5 aylık kızım. Kesinlikle etki ediyormuş. Sakınliğe gelince bebeğim cok huysuz değildi zaten onu bilmiyorum farkeden bişey olmadı.