smeyyed Ramazanda reggl döneminde yapacağım , havalar da iyice ısınmış olur.
Ben hep oda oda yaparım , bir odayı döker dip bucak siler süpürürüm. Yıkanacak silinecek her şeyi yaparım. Tüm evi bu şekilde yaptıktan sonra en son halıları kaldırır siler süpürür bitiririm 👋🏻