Hurrem_Sultan benim oğlumda kilolu doğdu ama sonra kilo alımı durdu emmedi, yemedi, şuan 19 aylık biraz daha iştahlı artık ama kilo almıyor bize hep genetik ve kilosu persentil tablosuna göre normal dediler. Ama çocuk bana göre zayıf. Sizin de genetik olabilir mi acaba o geldi aklıma belki sonradan açılır iştahı