Hurrem_Sultan Biraz bastan anlatmak istiyorum cok fazla post actim beslenme konusunda bu son postum bu konuda çünkü kimse tam bi bilgi paylaşmadı benimle zaten fazlada yorum almadı postlarım tek ricam kendinizi benim yerimde hayal etmeniz Kızım doğduğunda 4 kiloydu kanında enfeksiyon çıktı ve emme refleksi yoktu kuveze alındı damar yolu ile beslendi ve sonra biberonla besledi hemşireler beni yanına asla almadılar Eve geldi günlerce aç kaldi emmedi beni sabahlara kadar savaşlar verdim çünkü emzirmeyi çok istiyordum (şuan ağlıyorum ) Neyse yine sürekli emzirmeye çalıştım olmayınca sağarak veriyodum çok inatçıydı ve o kazandı ben sağarak verdim yaklaşık 2 aylıkken sütüm kesildi mamaya başladık gayet güzeldi herşey kızım iyi olsunda noluyosa olsun dedim 3 aylık oldu bi biberona karşı tiksinti başladı ağladı vs zorla verdim arada bi düzeldi ama hicbirzaman iştahla içmedi kilo almamaya başladı vs şuan 9 aylık 7 buçuk kilo ya var ya yok biberondan su iciyo ama mama icmiyo bazen biberonla kayısı suyu ıhlamur portakal suyu falan verim diyorum asla içmiyor bardakla veriyorum döküyor bilmiyor agziında tutmayı günde 6-7 kez besliyorum sürekli ek gıda olunca heralde eritemiyor ve kasıklara beslenmeyi reddediyor ağlıyo kandırarak zorla yediriyorum doktor zorla yedir ericek elinde yoksa dedi ama ben emziremedigim için içime öyle dert olmuski bari mama içsin diyorum denemediğim mama kalmadi bu arada aptamilde karar kıldım başka mama almicam artik aptamil alicam demin karnı aç olduğu halde mama içmedi ağladı ve bana küsmüş gibiydi😓günde 7 kez ek gıda yiyince karnı ağrıyor şiş kalıyor karnı kabız oluyor vs napicam ben Allah rizasi icin bi yol gösterin ben kafayı yedim çünkü daha yeni tam oturmaya da 1 -2 dakika başladı emekelme girişimi vs daha hiç yok
Selin1234 Hurrem_Sultan canım aptamil cougu çocukta gaz ve kabızlık sorunu yapıyor acaba şırınga ilemi deneseniz mama yedirmeyi
Hurrem_Sultan birtutamsac devlete gittim ordaki doktorlar hep basından savdı özele goturdum oda bişey demedi
birtutamsac Hurrem_Sultan bende özele de devlete de götürdüm kızımı doğduğundan beri meme mama reddi var bu sebepten ek gıdaya da erken geçtik ama yok ağzına enjektörle ne verirsem o biberon hiç almadı kaç biberon denedim. Neyse 7,5 aylıkken hastalandı başka doktora götürdüm o da doğum kilosuna baktı o zamanki kilosuna zayıf kalmış dedi reddediyo dedim zorlama sakın ilerde kötü olur dedi 2 ay takip edip raporlu mama çıkaracaz dedi toz mamalardan değil sıvı mamalardan perşembe günü götürecem bakalım hayırlısı Allah tan. Benimde 3500 doğdu kızım 1 hafta sonra 10 aylık olacak 7 kilo
Hurrem_Sultan birtutamsac anldm canm halbuki niye reddediyorlar anlamadim bana hiç demediler raporlu mama cikaralim
Dilaylaa Sanırım sadece üç aylıkken bir beslenme reddi olmuş , çoğumuz yaşıyoruz bunu malesef ama zorladım diyorsunuz , zorladıysanız bu yüzden böyle yapıyor olabilir. Anladığım kadarıyla ek gıdayı yiyor değil mi
Minkpndam Aynı sorunu yaşadım enfeksiyon ve emme refleksi yoktu ama benim bebeğime öğrettiler emmeyi her beslenme saatinde ben gittim denedim emmedi biberon verdiler veya og ile beslediler yavaş yavaş 1 hftada öğrettiler biberonla öğrendi sonra mememe aldım tuttu emdi mememi ve eve çıkardılar sizde niye öyle bir şey yapmadılar acaba
Fatmannur Merhaba lbenim kızımda öyle ama şükür emiyor biberonu uyku arasında verin yada pipete alıştırın bide 9 ay tam diş zamanı ondan iştahsız olur ben çok zorlanınca kırmızı balık açıp yedirmye çalışıyorum kendini bu kadar yıpratma çocuk büyür oğlum öyle idi şükür şu anda gayet sağlıklı
Hurrem_Sultan Fatmannur vallahi yordulum çok takıyorum çok zayıf çokta iyi bakıyorum ama niye böyle oluyir
Hurrem_Sultan Selin1234 yok benimkine aptamil iyi geliyor digelri midesini eksitiyordu siringayla dnedim yutmuyo geri atiyo
birtutamsac Hurrem_Sultan bana da bu son doktor dedi madem böyle bi şey vardı neden söylemedi dedim üstelik diğer doktor takiplisi olduğumuz doktordu sadece zayıf büyüyecek diyodu alanında da iyi diye götürdm ama artık götürmüyorm yine mesaj atıyorm bi şey olduğunda cevap veriyo sağolsn ama bana çare bulamadı. Açlıktan ağlıyo eminim ama yemek istemiyo tahlilleri yapıldı her şeyine bakıldı sadece reddediyo tamam bende zayıfım ama bebekken iyiymişim diyorum bazen genetktir diyoLsr
Yazaksami Hurrem_Sultan doktorlar kilo alımı için ne diyor? Yada iştahsızlığı için? Farklı doktorlara gittiniz mi?
Hurrem_Sultan Yazaksami 7 farklı doktora gittim iştahsızlığı için testler yapıldı temiz çıktı bişey demediler kilosu için geride dediler