Irmakprensesinannesi japonicamother çok sorun olmaz rahat ol ama çok da aşırı geciktirme sağlıklı büyütürsunuz insallah
Caglarass japonicamother 2 3 günden bişey olmaz diye biliyorum. Oğlum cumartesi 1 aylık oldu Covid sağolsun çarşamba yaptırıcam aşısını
Eren2910 japonicamother biz hep verdikleri günde yaptırıyoruz aşı araları önemli olduğu için gününde yaptırmanız daha doğru olur
Cemrenin_annesi80 japonicamother ben ilk ayda 2 3 gün sonra gitmiştim ebe belli günde yapıoruz dedi o günden sonra verdiği tarihde gittim hep