Bir iki gün gecikebilir 1 ay aşısı saglık Ocagında yapılıyo zaten ebenizin nosu varsa haber verebilirsiniz cumartesi pazar kapalı olur saglık ocakları yani burda öyle diger günler 9 30 aşılar gelir yapılır Bi saati vardır göbek kordunu içinde sarımsı kremsi ni akıntıysa normal biz 1ay 8 günlüğüz ben ebeye sordugumda akıntıyı normal dedi eyer kan vs varsa aşı gününde bi gösterin