KARSIYAKALI Instagramda bir ebe takip ediyorum şöyle demişti bu konu ile alakalı “eğer bebeğiniz emdikten sonra memede huzurla uykuya geçiş yapıyorsa gazını çıkarmanıza gerek yok.” Eğer sizinde böyleyse zorlamayın. Hatta bunu yazarken bebeğim emdi ve uykuya daldı biraz bekledim mıkırdanmadı demek ki huzurlu sıkıntı yokz😊