KARSIYAKALI uyurken gazını çıkarmıyorum, doğru mu yapıyorum bilmiyorum ama bir arkadaşıma doktoru uyurken çok zorlanırsın çıkaramazsın boşuna bebeğin uykusunu açma demiş, ben de onu uyguluyorum,🤭 denemiyorum bile uykusu kaçmasın diye. Dediğiniz gibi benimkinin de gündüz uykuları çok sıkıntılı