covirgin Burcu2398 ee normal bişeyse neden buraya yazma gereği duydunuz acaba? “😳” Şaşırma emojisi tanıştırayım bu arada, bebeğinizi ateşe attınız emojisi değil 🤣🤦🏻♀️ isterseniz 7 numara kullanın bana ne
nihanmelek Burcu2398 sleepy’nin bacak kısmı çok sıkıyor eğer biraz tombişse bebeğinizin bacakları. Bizde öyle olmuştu. BabyTurco’ya geçtim rahatladım, hiç iz falan yapmadı. Sleepy’de 5 kullanırken diğerinde 4almıştım olmuştu
bayankitapkurdu Burcu2398 iz yapmayan bez yok malesef. Büyük alırsanız da bu sefer sızdırma falan yaşarsınız. Büyük ihtimalle ondan söylemişlerdir. Dediğim gibi benim oğlum 13,5 kilo 5 numara mılfıx kilot bez çok iyi oluyor
aselismom Burcu2398 bizde ilk prima 1 numara sleepy 2 numara aldık prima daha büyüktü düşünün 😂 sleepy 2 numarayı bitirdik sonrasında prima 1 numaraya geçtik onu da bitirince sleepy 3 aldık kalıbı çok küçük gerçektende