maviskus Kizannesi92 önlem baby turco dönüşümlü kullanıyorum stok yapacaktım ama vazgeçtim bu posttan sonra 😂
maviskus Burcu2398 ya farkına nasıl varılır bilmiyorum ama bez büyük gelirse bacakların arasına açılmış oluyor ilerleyen dönemdede öyle oluyor ben küçükken çok duyardım, siz dikkat edin
Gizeemm Burcu2398 belki bezlerkn çokmu sıkıyosunuz acaba bezdnde kaynaklı olabilir sleepy birz iz yapıyo Molfixi deneyin isterseniz baxı bebeklern cildi çok hassas
Tombikdonerartikcokpahali Bez büyüklüğü bacaklar da sorun yaratabiliyor,ayrık olabiliyor,en iyisi siz bez değişikliği yapın Benim bebeğim 10 kilo 4 numara bez kullanıyorum. Çok rahat ediyor
Burcu2398 aselismom ah anlayan birisi 😂 Çoğu kişi bebeğim şu kg ben şunu takıyorum abartma tarzı cümleler kurmuş linç yemişim gibi 😂 birisi hatta internette paylaşmış 5 numara molfix ile 5 numara sleepy arasında aşırı fark var
Beyoglufeyza Burcu2398 6 kilo kızım 3 numara sleepy kullanıyorum şuan Baby me marka bezde de 4 numara takıyorum Yavaştan dar gelmeye başladı son 1 paketimiz kaldı 4 numaraya geccez de 5tesiniz şuan çok büyük değil mi ya Kilosuna göre
aselismom Burcu2398 bizde ilk prima 1 numara sleepy 2 numara aldık prima daha büyüktü düşünün 😂 sleepy 2 numarayı bitirdik sonrasında prima 1 numaraya geçtik onu da bitirince sleepy 3 aldık kalıbı çok küçük gerçektende
DurununAnnesiiii bence kilosuna göre sanki büyük kullanıyosunuz . Ben kızıma 3 kullanıyorum şuan 7 Küsür falandır anca geçen ay 6,500 dü hala 3 teyiz biz,bilemedim
Ekvatoral Burcu2398 oğlum 9.5 kilo 8,5 aylık. Goon, sleppy, molfix 4 numara kullanıyoruz. Bebem natural beş numara var. Aslında beş kullanılanilir ama stok yaptığımız için kullanıyorum. Bana 6 numara büyük gibi geldi
Burcu2398 covirgin ah bebeğimi ateşe atmışım galiba tepkinize bakarsak? Her bezin kalıbı farklıdır isterseniz bir örnek atayım inanmayacaksanız artık. Kızımın bacaklarında iz yapmaya başladı kasık kısmına bez sıkmaya başladı bende aman kızım sıksın öyle kal diyemedim 6 aldım doktorumuz normal dedi.
pasaannesiyim Burcu2398 oğlum 7 aylık bebem naturel ve jenny willy bezlerinde 4 numara iyi geliyor şuan 9.600 kilosu
pasaannesiyim Burcu2398 büyük numara kullanmak da iyi değil canım haberin olsun bacak gelişimini farklı ilerletir
covirgin Burcu2398 ee normal bişeyse neden buraya yazma gereği duydunuz acaba? “😳” Şaşırma emojisi tanıştırayım bu arada, bebeğinizi ateşe attınız emojisi değil 🤣🤦🏻♀️ isterseniz 7 numara kullanın bana ne