Deletedmom_34 ben istediğini bildiğim herşeyi aldım hediye olarak gece o yattıktan sonra birini arabasına koydum birini şirkette muhasebe deprtmanına gönderdim masasına koysunlar diye ( eşimin kendi iş yeri hepsini tanıyorum avantajdı o benim için ) birini evde en son verdim en büypğnü birini gelmek üzereyken evin asansörüne koydum eve gelmeden kuaföre gidicekti birini ona bıraktım gibi gün içinde nereye gitse bir hediye verildi benim için cok mutlu olmustu 😌