merhaba kızlar, eşimin yakında doğum günü. hediye tamam. daha önce sevdiği yemeklerden güzel bir akşam yemeği menüsü hazırlamıştım. ondan önceki yıl fotoğraf mum pasta vs evde tek kutladık yine. geçen sene hamileydim kötüydüm bir şey yapamıyordum ona rağmen ellerimle pasta yaptım harfli. çok beğendi. bu sefer bebek var kendim bir şey yapmaya fırsat bile bulamıyorum eşim geldikten sonra yemek yapabiliyorum. yani ona özel yemek vs mümkün değil yetiştiremem. bebeğim küçük kimseye bırakıp dışarda da kutlayamam, siz neler yapıyorsunuz, nasıl kutluyorsunuz, fikir verin pleaseeeee, ya da hazırladığınız ortam fotosu, sofra fotosu vs varsa paylaşın da biraz fikir edineyim🤭🥰