Keşke bizim ev sahibimiz deseydi bunu 🤲🏻 işteee kim evini severse ev sahibi bi şekişde çıkıslarını veriyor sevmeyenlerde ben gibi oturuyor. Ev kiramız ucuz diye eşim çıkmıyor başka yerde 3 binden aşağı ev yok diye ama hergğn dua ediyorum bende bize de çıkın dese diye 😁😁
İnşAllah herşey gönlünce olur, gerçekten kiracılık çok zor