Kubradar kötü ev sahibi kiracıyı ev sahibi yaparmış diye bir söz var, inşallah kendi eviniz olur bir gün ben de kiraciyim ilk evlendiğim de oturdum sözleşme yaptık şuan 3. Yilimiza göreceğiz bitince ne oalcak bilmiyorum ama.ev sahibi paragöz bize de eminim çik der yada kirayı arttirir ki gücüm yok buna kısmet bakalım 🤷🏻 üzülmeyin tüm evler kiracının 😁 bide öyle düşünün 😌