Efem_18_10 Pamukanne1 ramazanı düşünunce içime huzur doluyo Rabbi. Nasip ederse inşallah tutcm Rabbim kavuşturmaya bol ibadetle geçirmeyi nasip etsin
Mariposa Deletedmom_72 Birimiz şarkta, birimiz garbda, birimiz cenubda, birimiz şimalde, birimiz âhirette, birimiz dünyada olsak; biz yine birbirimizle beraberiz. Şualar - 547 diyor mümin kArdesler icin ☺️
Nesrincente Pamukanne1 4bucyk Aylık hamile olucam 14 aylık oğlum var tutmayı dusunuyorum ama bakalım gecen sene tutamadım cok borcum var bu senede olsun istemıyrm ama bakıcam
Gokce_mom Pamukanne1 inşallah canım niyetimi aldım kızım 17 aylık olacak tutacağım bu sene şimdi geçen sene ki borçlarımı tutuyorum
bir_pasa_annesi Pamukanne1 Allah’ın izniyle tutucam cnm emzirmeyi bıraktım geçen sene emziriyordum yine tuttum
Ayazinannesi10 Pamukanne1 bende dahil.olayim bebeğim 15 aylık ama sütüm baştan beri çok azdı hala daha az zaten emiyor tutmak istiyorum acaba tamamen kesilir mi ki
baloglum_e Ayazinannesi10 merhaba yazınızı gördüm de benim oğlum da 15 aylık emiyor benim sütüm de azalmisti geçen seneden 30 gün borcum vardı bol su içerek ve emziren anne çayı var size resmini atayım onu içerek hepsini tuttum çok şükür bi sıkıntı yaşamadım Ramazan’da da bu çayı içip bol suyla inşallah tutmayı düşünüyorum belki size de faydası olur
Lavina Pamukanne1 geliyor en sevdiğim ay ama ben tutamıyacam yine içim buruk şu an hamileyim o zamana kadar lohusalı oluyorum evledndiğimden beri bi ay tutabilidim üzgünüm 🥲
Deletedmom484545 Pamukanne1 4 yıldır tutamıyordum bu yıl tutmayı düşünüyorum ama zor gibi . İki yılı cocuk doğurmaktan 2 yılı emzirmekten tutamadım. Bu yılda arka arkaya doğurmaktan vitamin kan değerlerim eksilerde . 1 saat aç kalsam çarpıntım oluyo bayılacak gibi oluyorum. Nasıl tutacaz bakim Allah kerim