Minisin_annesi Pamukanne1 ben 5 aylık gebe olacam tutamam çünkü uzun süre ac kalınca midem bulanıyor kusuyorum 🙄ama tutmak isterdim 😍
tazeannee_ Pamukanne1 hiçbir fikrim yokkk…. Hamileyken tutamadım 30 gün oradan var bu ramazanda da 5 aylık olacağız emziriyorum sütümü etkiler mi diye düşünüyorum napacagım bilemiyorum…
Mariposa Pamukanne1 evet insaAllah 😍 çok heyecanlıyım çok da mutluyum Ramazan kalbime ayrı bir sevinç ve huzur veriyor Allahim kavuştursun amin ♥️
Alvindmrkl tazeannee_ aynı ben ya ben de tutmak istiyorum keşke hamileyken tutsaydım başlarına gelmişti
Balkizlarim Pamukanne1 Sabırsızlıkla bekliyorum Rabbim kabul etsin inşallah duamızı orucumuzu sağlıklı bir şekilde 🌸🤲♥️
Haydinn Pamukanne1 Allah’ın izni ile tutcam inşallah 9 aylık oluyor kızım emziriyorum ama benim avantajım tabi ek gıda 🥰 Rabbim yardımcımız olsun ☺️
Deletedmom_72 Pamukanne1 Bi sıkıntı çıkmazsa ins tutacağım bende.Güzel Ramazan düşününce bile insan huzur doluyor♥️
kitapkurdubebeninanasi Pamukanne1 sabirsizlikla bekliyorum geçen sene oğlum 5 aylıktı tutamamistim insallah bu sene Rabbim nasip eder😇
Zeliff Pamukanne1 1 aylık hamileyken tuttum, 3 aylık bebeğimle emzirirken tuttum. Şimdi kızım 13aylik Rabbim nasip ederse yine tutacağım. Mucize gibi ramazanda sütüm dahada artmıştı bebeğim sadece anne sütü aldığı halde halsizlikte olmamıştı 😊
Mariposa Deletedmom_72 Birimiz şarkta, birimiz garbda, birimiz cenubda, birimiz şimalde, birimiz âhirette, birimiz dünyada olsak; biz yine birbirimizle beraberiz. Şualar - 547 diyor mümin kArdesler icin ☺️