elifannem hayırlı olsun ilk sene aşırı zorlaniyorsunuz yeri gelecek anlayacaksınız ama yavaş yavaş büyüyecek anlamayacaksınız bile arkadaş gibi olacaklar demem o ki sabredin ilk sene ikinci sene biraz daha zor geliyor zaman la alınıyorlar birbirlerine 2 kızım var biri 3 biri 1 yaşında yeni yeni alınıyorlar şimdi tek sıkıntımız ablamız oyuncak paylaşmıyor onun dışında çok çok nadir zamanlarında birbirleriyle oynuyorlar iyiki olmuşlar diyorsunuz sağlıkla gelsin inşallah