Svcnvebebegi Benim oğlum da 18 ay 14 günlük kelimeleri sizden bir tık fazla 15-16 kelimesi var ama konuşma konusunda kendini hiç geliştirmiyor bir kelime sorduğumda “aşe maşe” bir şeyler uyduruyor. Bir de sürekli baba dede anne mama çay araba diyor, diğer kelimeleri ben söyletirsem söylüyor. Gün içinde aktif olarak sürekli yaptığım şeylerin bir sonraki hamlesini kendi yapmak istiyor, mesela elimde bardak görünce hemen sehpa getiriyor, üstümü giyinince seccadeyi açıyor… Ekran hiç yok ama benim elimde telefonu görüyor. Ben oğlumun normal olduğunu düşünüyorum. İnşallah 2 yaşa kadar değişir bir şeyler