Svcnvebebegi hiç takma oluruna bıraktığında oluyor herşey. 😌 bizde 18 aylığız herşeyi söylemeye çalışıyor ne desek tekrarlar babaanne,baba gidiyor,abi gidiyor,anne gidiyor,amca,dede,teyze,anne geldi,yağmur yağıyor,kar yağıyor,araba gidiyor ve daha sayamadığım bir çok şey. Bende çok takıyordum böyle şeyleri ama artık oluruna bıraktım. Çünkü zamanı gelince yapıyorlar. Mesela benimki de çok geç yürüdü. Her bebek farklıdır. 😌