Teemo07 Senaoz21 ben 1 2 kez kullandım göğüs kalkank. Yalnız göğüs kalkanı o değil. Senin bahsettiğin sanırım silikon göğüs ucu.. İkisi farklı.
BarlasMomm Senaoz21 iki gün cok yenisin. Hemen mama takviyesine basla bence sarilik riskinden dolayi ben 1 ay gunde 2 kez mama vermistim cok sukur sarilik olmadi. Hem mama sayesinde gogus ucunda kremli durur biraz ve bir tik da olsa dinlenirsin o arada. Gogus ucun icin lansinoh krem öneririm.
Elfelf475 Senaoz21 hamileliğin son 2 haftasında başlamanız lazımdı bu kadar ilerletmiyor gümüş kalkan hatta ayva çekirdeğinden jel yapıp onunla kullanabilirsiniz dogal krem
Elfelf475 Senaoz21 hamileliğin son 2 haftasında başlamanız lazımdı bu kadar ilerletmiyor gümüş kalkan hatta ayva çekirdeğinden jel yapıp onunla kullanabilirsiniz dogal krem
BarlasMomm Senaoz21 biberon ile vermeyeceksin. Sırınga ile vericeksin. Eczaneden 5 ml lik enjektör al(iğnesiz) plastik kismiyla onunla ver yavas yavas agzinin kenarindan ben 1 ay boyle verdim.
Didem21 Senaoz21 doğum yapmadan 3 hafta önce lansinoh kullanmıştım doğum yaptıktan sonra da 2 gün kullandım lansinoh biraktım sonra kalkan kullandım 20 gün hiç yara olmadı kalkan hava almasını sağlıyor nemli kalıyor göğüs ucu emzirdikten sonra sütünü sür ğöğüs ucuna
Nediyebilirimki Senaoz21 ne göğüs kalkanı ne göğüs kremi sadece madecasol sürdüm sağdığım sütle göğüs ucumu sildim kan akıyordu resmen göğsümden ağlaya ağlaya emzirdim 2 buçuk hafta sonra düzelmeye başladı Allah’a şükür 🙏🏻
Nilya88 Senaoz21 gumus kapağı bilmiyorum ama kalkan kesinlikle çok iyi benim ilk iki gün ağrı olmudtu sonra geçti çünkü kalkan sayesinde gogsunuz surtunmuyo sutyene acimiyo
Minkpndam Bence saf zeytinyağı en iyisi nemlendirmek için ve ben yara için sudocrem kullandım yengem kullan demişti mükemmel onarmıştı benim 3 ayda yara oldu göğüs ucun parça koparmıştı bebeğim 😂
Esra-ozsusam4 Senaoz21 yavas yavas geçicek bol bol havalandırın. Havuc rendesi sarabilirsiniz strecle oda rahatlatır.