Senaoz21 ben kalkanı sadece emzirrken diğer göğüsten akan süt için kullandım. İyileştirici bi özelliği yok bence. Bide dışardan çok belli oluyo. Gümüş kapak baya hafifletiyor. Benim açık yara şeklindeydi. Hiç bişe geçirmedi, en son çare aleoveranın jelini çıkarıp koymuştum 4-5 günde tamamen geçti,