Sehnurr NefesMaviDeniz ya kendi ablam 1 yaşında ayır diyor ama alışmasını istemiyorum emziriyorum zorlanırmıyım diye düşünüyorum
Elanur Sehnurr Anne yani yatakta yatıyor yani. Bir iki ay daha yatabilir onda. Daha sonra aynı odada farklı beşikte yatırabilirsiniz.
Sehnurr Elanur aynen bende öyle istiyorum ama gece kalkıp emzırme işini nasıl yaparım o biraz şey oluyor
Zeytin_cekirdegi Sehnurr 23 aylık şu nda yırmadım tam 2 yaşta ayırayım diye düşünüyorum ama çok üzgünüm ikilemdeyim.ayırmak çok zor geliyor eşime de bana da😳
Gokgul Zeytin_cekirdegi zor gelmesın hatta cok ıyı oluyor sabahları esım ıse gıderken dolabı acıp kıyafet alıyordu bazen o surgu sesıne bıle uyanırdı ya da o uyurken odaya gıdıp bısey alamazdık oksuremezdık bıle 😅 hemen uyanıyırdu sımdı cok rahatız.
Zeytin_cekirdegi Gokgul ne güzel ya maşallah.bizzde öyle. Uyanma mevzusu olmuyor yani o uyurken odaya girip çıkıyoryz ama tabi odası okunca daha düzenli oluyor sanırım herşey
visnelikadin Sehnurr ben 4 aylıkken ayırdım ilk gece mutsuz oldum sadece onun dışında kızım odasında yatağında daha mutlu bence
Sehnurr Zeytin_cekirdegi hiç bilmiyorum da onların iyiliği için yapmamız lazım ben mesela küçükken hep annemle yatardım 18 yaşıma gelene kadar da annemden ayrılamadım kendi odam vardı ama korkuyordum tek yatmaya kızım da öyle olsun istemiyorum 😢
Badehandeyldz Sehnurr ben 6 aylık beşiğine sığmayınca odasına geçirdim bende odasında uyudum koltukta. 14 aylıkken uyku eğitimi verdim kendi kendine odasında tek uyumaya başladı
Zeytin_cekirdegi Sehnurr yani 18 tabii ki uzun süre.ben 3 veya 4 yaş gibi düşünüyorum snki.çünlü şimdi çok küüçük ateşlenseşey olsa haberm olsun isterim kaygılaarumdn biri bu
Sehnurr iki_prens_annesi_ sizin iki yaşına gircek nerdeyse umarım kolay olur o kadar büyüdüklerinde kolay ayrılmıyorlar diye biliyorum
iki_prens_annesi_ Sehnurr uyuturken yine yaninda olurum sutten de kesildi kesintisiz uyumaya başladı cok ariycagini sanmıyorum yaza bi deniycem cokta uzamasini istemiyorum