Bende 28 aylıkken ayırdım bır odamız boştu yaza oda yapmayı planlıyorduk butun oyuncakları oturdugumuz yerdeydı artık gına gelmıs sureklı koltuk altlarından oyuncak toplamaktan. Bulundugumuz odada tv da cok ızlemek ıstıyordu kapatıp oyuna dalsak bıle orda oldugu ıcın goruyor sureklı anne ac la butıyordu oyun sonlarımız. Esımle konustum hızladırdık yatak dolap mınımal sekılde kucuk bır oda yaptık. Öğle uykularını orada yatırdım zamanımızın cogunu orada gecırdık sevıyor uyuyor yatagında zor olmadı aynı odada kalsakta ayrı yatıyordu bızden besıgınde. Gece uyandıgındada duyuyorum sıkıntı olmuyor anne dıye seslenıyor zaten ımkanım olsa daha onceden yapardım.