Derinsmommm bu elbisenin beyaz ve askılı olanını halasının düğünü için diktirmiştim kızıma. Bizimki çığlık kıyamet yerlere yattı üstüne giydirince ve sadece bir kaç fotoğraf çekimlik kaldı üzerinde. Kızımın kolları ve boynu kızarmış mesela sanıyorum ondan rahatsız oldu. Bir daha da hiç bir şeye giymedi. İnşallah siz bir yol bulursunuz ❤️