Kızımın doğumgününe tam 1 hafta kaldı elbisesi bu ama asla giymiyor😔 ilk geldiğinde korku alışsın diye odasına göreceği bir yere astık, oynadı, dokunuyor seviyor ama asla üzerine giydiremiyorum çığlık çığlığa ağlıyor. Yarın fotoğraf çekimi var galiba giymeyecek. Bunu alıştırmanın bir yolu var mı acaba? Çok severek diktirdim elbisesini 400 tl verdim bir de eğer giymezse çok üzülürüm ya. Tabi ağlarsa korkarsa giydirmem asla ama sever inşallah